DET KÄNDES NÄSTAN ÖVERFLÖDIGT ATT ANVÄNDA RÖSTEN

Jag minns verkligen den här dagen för c.a ett år sen idag hur väl som helst. Dagen innan skolan alltså. Jag minns att jag hade planerat vad jag skulle ha på mig första dagen hur länge som helst, ville inte ha något som stack ut men ändå något fint. (jag hade slitna jeansshorts, vit tshirt, kort halsband och converse till det) Lär aldrig glömma det haha. Minns hur jävla konstigt allt kändes, tankarna bara snurrade, och jag var så orolig över hur alla skulle vara osv.

Det är rätt konstigt hur mycket man tänker på ett första intryck. Allt man vill är liksom att verka så normal som möjligt, tror jag? Haha skitsamma, är rätt avundsjuk på alla som ska börja ettan imorgon, det är så jävla spännande på något sätt, att träffa massor av nya människor och byta miljö osv. Aja, nu måste jag snabbt välja något att ha på mig för att sen åka till yasna så sover jag där ikväll. Ikväll tror jag dock inte att vi kommer ligga uppe hela natten och prata om skolan eller somna med pirr i magen, men iallafall gooood luck till alla som börjar på nytt imorgon/när ni nu gör det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0