I KNOW THAT I CAN'T MAKE YOU STAY BUT WHERE'S YOUR HEART, WHERE'S YOUR HEART?

I söndags när jag och elvira åt satt vi och planerade vad vi skulle göra mot kvällen, kom fram till att norrkan sög så vi bestämde oss för att åka till jönköping. Tog tåget kl 8 och kom fram vid 11, ringde max och så kom han och hämta oss, tillbringa kvällen med att dricka ren sprit, spela piano osv tillsammans med max august och oscar.

På måndagen så tillbringa vi nästan hela dagen på stranden med massor av boyzzz, åkte hem till max och fixade oss och sånt sen tillbaka till stranden för krök, haha elvira och jag agerade drägg, badade och sjöng osv. Fett dräggig kväll för våran del kan jag lova, men kul hade vi tror jag ehe.

Idag så åkte vi till stranden och sola och bada med allihopa igen, runt 6 någongång fick vi skjuts till mcdonalds, åt där sen drog vi till tåget, vart dock massor av problem så elvira och jag tog taxi till norrköping. Resa för 2800 kr, jävla taxithomas jaaoooo!!

Nu är jag allt annat än pigg, helt slutkörd. Sov gott homies



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0