BOUND TO YOU

Ligger och kollar igenom mina bilder från canada så här får ni se lite heh


poolhäng heh


Dagliga shoppingrundan barrrra


bubbletea, euw


Christiana och jag uppe i cntornet


våra fina pandoraarmband heh


världens sötaste par, åh vad jag saknar dom


ännu mer poolhäng heh


wonderland


:(


Canada day


drive in med kayla och angela


:(


efter några shoppingrunder heh

Åh, får ont i hela hjärtat av o kolla på dom här bilderna. Saknar allihopa så otroligt mycket, känns så jävla konstigt att inte kunna åka och träffa dom när man vill, det är verkligen världens bästa människor och jag är så glad att vi kom så nära varandra även att de suger för det gör det hela så mycket sorgligare. Jaja ett år kvar bara då, buhuhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0