TÄNK OM JAG BLIR NÅGON ANNAN SOM INTE KÄNNER NÅGONTING



Jag har inte varit såhär trött på länge hehe. Igår så åkte kelsey amanda och jag till palma där björn var, var där ett tag sen tog björnis och jag en promenad, skutta som hästisar och lite sånt heehee

Åkte in till stan och träffa viktor så åkte vi till luddis, jättemysigt hehe. Vid 3 så skulle viktor och jag till stan och det var inget roligt alltså, bögen hade gått ut själv och ramlat från en longboard så han var asaarg så han agera diktator och var verkligen jättedum, knuffa in mig i buskar och skrek på mig och trampa på mina fötter och hotade att slänga ner mig från en bro om jag inte gick fortare, nära döden moment fifan.

Aja, runt 5 någon gång var vi framme i stan och då kom min glada mamsi och hämtade mig, hehe. Snart ska jag in till stan och äta eller något med hanni, först ska jag sova lite, hööörshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0