AND I REMEMBER EVERY WORD YOU SAID



Det är när man tagit det där tunga, jobbiga steget upp som man aldrig trott man skulle kunna genomföra som man faktiskt märker hur värda alla jobbiga och sura dagar varit, för att tillslut när man genomför det så finns det inget som slår den känslan.

Jag tror att de som säger att man bara ska bita ihop genom det jobbiga inte riktigt upplevt att vara så långt nere i sig själv, jag tror verkligen man måste bearbeta sig själv och ha sina jävliga dagar för att sedan kunna må bra igen. Ja, det jag ville säga var att jag tagit mig samman för denna gång, och det känns så sjukt jävla bra.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag älskar verkligen din attityd, du verkar vara en riktigt skön brud! Har några frågor:



var kommer ditt namn från, är du från usa?



va brukar du göra när du är ledsen? behöver nämligen tips hahha :p



kan inte du berätta om din skola, fattar inte riktigt vad du gör för nåt :) puss

2011-10-16 @ 22:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0